Історія закладу

Харківський дошкільний навчальний заклад № 384 працює з листопада 1978р.

Вже більш 10 років дошкільний навчальний заклад працює над екологічним вихованням дошкільників.

Міжнародні документи останнього десятиріччя велику увагу приділяють екологічній культурі і свідомості, інформованості людей про екологічну ситуацію у світі, регіоні, на місці проживання. Розпочинаючи роботу з екологічного виховання ми, перш за все, виховували у дітей інтерес до навколишнього світу, до доцільної діяльності в природничому середовищі, до спільної діяльності з дорослими для пізнання явищ неживої природи, рослинного та тваринного світу.

Мета вихователів нашого дошкільного закладу – допомогти дитині помітити хмари у небі, і землю під ногами, і траву, і камінці – все, що навколо. Навчити розрізняти і пізнавати їх у грі, казці, практичній діяльності. Закласти міцний фундамент дитячої любові до довкілля, дбайливого ставлення до природи що оточує. Природа рідного краю є основою матеріальної і духовної культури, і тому, перш за все, під час цільових спостережень ми почали знайомити дітей з деревами довкілля, птахами, комахами, трав’янистими рослинами, домашніми та дикими тваринами.

/Files/images/P1030383.JPG/Files/images/P1030384.JPG

Формування навичок та знань з екологічного виховання здійснювалося під час занять, спостережень, дидактичних ігор що розроблялися творчою групою вихователів закладу. Таким чином, було узагальнено матеріали з розділів: «Лікарські рослини», «Дерева нашого довкілля», «Комахи», «Трав’янисті рослини», «Птахи нашого довкілля», «Природа Космосу». До кожного з цих розділів вихователями розроблені та виготовлені дидактичні ігри

/Files/images/IMG_20160916_114652.jpg

Любов дитини до природи формували через усвідомлення дитиною значущості природи для неї як матеріального і духовного елементу Всесвіту. Цей процес значною мірою залежить від умілого керівництва з боку дорослого. Формуючи екологічну свідомість дошкільників, ми залучали до цієї роботи і батьків: ознайомили батьків з особливостями роботи екологічного виховання дітей, методикою, якою користуються педагоги. Це сприяло поліпшенню родинної екології, позитивно впливало на психічне і фізичне здоров’я дітей.

Формування стосунків дитини з природою у дошкільному віці лише починається. Деякі уявлення, які лежать в основі почуттів, поглиблюються й конкретизуються, взаємодоповнюються і взаємозбагачуються разом із досвідом дитини. Саме в дошкільному віці закладається підґрунтя для їх усвідомлення, розкриваються істотні ознаки об’єктів та явищ природи, формуються моральні відношення до всієї природи і екологічна етика. Актуальний і цікавий розділ екологічного виховання – біотичне виховання. Метою якого є формування у молодого покоління гуманного і відповідального ставлення до природи. В подальшій роботі творча група дошкільного закладу буде працювати над цією проблемою.

/Files/images/Отсканировано 16.02.2011 9-52_000.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 20