На сайті МОНУ у вільному доступі зібрано матеріали, за допомогою яких педагоги зможуть підготуватись до роботи, організувати освітній процес у нових умовах - "Сучасне дошкілля під крилами захисту"
Співпрацювати з педагогічними працівниками ЗДО щодо організації освітнього процесу дітей дошкільного віку в дистанційному форматі в умовах війни.
Підтримувати зв'язок з вихователями щодо місця перебування та стану здоров'я дитини.
Відстежувати негативні наслідки пережитих психотравмуючих подій. вони можуть проявлятися не одразу, тому дорослі мають постійно стежити за психоемоційним станом дітей, їхнім самопочуттям, виявляти хвилювання, тривоги.
Пам'ятайте, що щоденне спілкування та спільне проведення вільного часу з дитиною є запорукою її успішного подальшого майбутнього. Для дітей надзвичайно важливо відчувати повну емоційну присутність батьків. З цією метою можна послуговуватися матеріалами, які розміщені на платформі розвитку дошкільнят НУМО, а також насайті МОН "Сучасне дошкілля під крилами захисту".
Допомагати дитині, якщо в неї щось не виходить, підтримувати її, бути терплячими. Пам'ятайте, що педагоги завжди готові до співпраці з питань виховання, розвитку дитини і надання необхідної професійної допомоги, не зволікати й звертатися до них за порадами та рекомендаціями.
Сприяти формуванню у дітей навичок безпечної поведінки, використовуючи рекомендовані онлайн матеріали та відео, підготовлені МОН, ДУ "Український інститут розвитку освіти", ЮНІСЕФ.
Рекомендації для педагогів ЗДО:
Використовувати публікації психолого-педагогічного та методичного спрямування, зокрема на сайтіМОН "Сучасне дошкілля під крилами захисту"у Тelegram-каналі "Підтримай дитину"
Організовувати освітній процес з урахуванням воєнної ситуації у населеному пункті
Враховувати особливості дітей дошкільного віку під час організації освітнього процесу в дистанційному форматі.
Співпрацювати та організовувати зворотній зв'язок з батьками дітей, через вебсайт закладу, програми Skype, Viber, WhatsApp, Telegram та соціальні мережі з питань стану здоров'я дитини, особливостей навчання, виховання, розвитку дітей при використанні дистанційного та змішаного видів комунікації.
Інформувати батьків щодо допомоги дітям у подоланні негативних наслідків травмуючих подій та адаптації до нових обставин їхнього життя.
Формувати бібліотеку онлайн-матеріалів для організації освітнього процесу.